Compartir
Big Data Analytics Using Multiple Criteria Decision-Making Models (en Inglés)
Ramanathan, Ramakrishnan ; Mathirajan, Muthu ; Ravindran, A. Ravi (Autor)
·
CRC Press
· Tapa Dura
Big Data Analytics Using Multiple Criteria Decision-Making Models (en Inglés) - Ramanathan, Ramakrishnan ; Mathirajan, Muthu ; Ravindran, A. Ravi
$ 208.206
$ 260.258
Ahorras: $ 52.052
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 20 de Agosto y el
Jueves 29 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Big Data Analytics Using Multiple Criteria Decision-Making Models (en Inglés)"
Multiple Criteria Decision Making (MCDM) is a subfield of Operations Research, dealing with decision making problems. A decision-making problem is characterized by the need to choose one or a few among a number of alternatives. The field of MCDM assumes special importance in this era of Big Data and Business Analytics. In this volume, the focus will be on modelling-based tools for Business Analytics (BA), with exclusive focus on the sub-field of MCDM within the domain of operations research. The book will include an Introduction to Big Data and Business Analytics, and challenges and opportunities for developing MCDM models in the era of Big Data.