Compartir
Qualitative Research in Digital Environments: A Research Toolkit (en Inglés)
Alessandro Gandini
(Autor)
·
Alessandro Caliandro
(Autor)
·
Routledge
· Tapa Blanda
Qualitative Research in Digital Environments: A Research Toolkit (en Inglés) - Caliandro, Alessandro ; Gandini, Alessandro
$ 101.014
$ 126.267
Ahorras: $ 25.253
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 28 de Agosto y el
Viernes 06 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Qualitative Research in Digital Environments: A Research Toolkit (en Inglés)"
This book offers a toolkit of methods and technologies to undertake qualitative research on digital spaces. Unlike commonly used traditional methodological strategies, which are 'retrofitted' to digital spaces, Qualitative Research in Digital Environments offers researchers a set of 'digitally native' tools that are designed for online social environments.Thanks to a broad range of cases including Louis Vuitton, YouTube and the concept of 'hipsterism', this text illustrates the practical applications of techniques and tools over the most popular social media environments.This book will be a valuable guide to qualitative research for marketing students, researchers and practitioners, as well as a central reference point for tutors in the growing field of Digital Sociology.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.