Compartir
Religion and Society in the Digital Age: Interreligious and Intercultural Contexts (en Inglés)
Anthony Le Duc
(Autor)
·
Eliva Press
· Tapa Blanda
Religion and Society in the Digital Age: Interreligious and Intercultural Contexts (en Inglés) - Le Duc, Anthony
$ 85.791
$ 107.239
Ahorras: $ 21.448
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 22 de Julio y el
Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Religion and Society in the Digital Age: Interreligious and Intercultural Contexts (en Inglés)"
The digital age with an astounding degree of ever changing technological development has impacted religion and society in profound ways including how people worship, organize their lives, relate to one another, and relate to the natural environment. From the rural villages of Southeast Asia to the political capital of the United States, digital technology has transformed the face of religion and society - in some ways for the better, and in other ways for the worse. This book examines a number of conceptual topics as well as particular contexts as they relate to the theme of religion and society in the digital age. The author addresses each topic from an interreligious and intercultural approach, emphasizing contexts that may not always be given adequate attention in popular publications and academic studies. Writing and doing research from Asia, religious, social, and cultural elements from this region are often highlighted by the author in order to elucidate the points under consideration.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.