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portada 30 Ways to Happy: When trying to be perfect stops being fun (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
144
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 12.7 x 0.8 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9781367994867

30 Ways to Happy: When trying to be perfect stops being fun (en Inglés)

Caitlin Roberson (Autor) · Blurb · Tapa Blanda

30 Ways to Happy: When trying to be perfect stops being fun (en Inglés) - Roberson, Caitlin

Libro Físico

$ 59.876

  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "30 Ways to Happy: When trying to be perfect stops being fun (en Inglés)"

Good morning, sunshine. Today's the day you realize trying to be perfect... m a k e s y o u m i s e r a b l e. What to do? A tale for the times, 30 Ways to Happy is Caitlin Roberson's witty account of her journey through Type-A deprogramming-or at least, a sincere attempt. 30 brief vignettes explore the tensions of diagnosing one's own artificial expectations, and developing new priorities and behaviors. Enhanced with a layperson's knowledge of neuroscience, this self-help memoir is at once self-deprecating, empowering, and thoroughly entertaining. Who knows what she'll have to re-learn next.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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