Cyberdays Hasta 40%Dcto en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada An Introduction to Global Environmental Issues Instructors Manual (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
112
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138424524
N° edición
1

An Introduction to Global Environmental Issues Instructors Manual (en Inglés)

Lewis A. Owen (Autor) · Routledge · Tapa Dura

An Introduction to Global Environmental Issues Instructors Manual (en Inglés) - Owen, Lewis A.

Libro Físico

$ 208.206

$ 260.258

Ahorras: $ 52.052

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 19 de Agosto y el Miércoles 28 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "An Introduction to Global Environmental Issues Instructors Manual (en Inglés)"

An Introduction to Global Environmental Issues presents a comprehensive stimulating introduction to the key environmental issues presently threatening our global environment. Offering an authoritative introduction to the key topics, a source of latest environmental information, and an innovative stimulus for debate, this is an essential book for all those studying or concerned with global environmental issues. In this second edition, the most topical global environmental issues are brought more clearly into focus. Explanations of the evolution of the earth's natural systems (hydrosphere, biosphere, geosphere, ecosphere) provide the essential understanding of the scientific concepts, processes and historical background behind key environmental issues. Contemporary socio-economic, cultural and political considerations are explored and important conceptual approaches such as Gaian hypotheses and Chaos Theory are introduced. Human impact and management of the natural environment, and concerns for maintaining biodiversity are emphasised throughout. Specific features include: Case studies drawn from across the world Superb illustrations: 4-colour plate sections; a wealth of informative diagrams Glossary of key terms, with key concepts highlighted throughout the text Annotated guides to Further Reading Chapter summaries and key points A new Instructors' Manual is available to accompany the text

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes