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portada Brand Preference Towards Marriott Hotels & Resorts (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
64
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.4 cm
Peso
0.10 kg.
ISBN13
9783330028845
Categorías

Brand Preference Towards Marriott Hotels & Resorts (en Inglés)

Nia Agustiara (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Brand Preference Towards Marriott Hotels & Resorts (en Inglés) - Agustiara, Nia

Libro Nuevo

$ 81.868

$ 102.335

Ahorras: $ 20.467

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Jueves 08 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Brand Preference Towards Marriott Hotels & Resorts (en Inglés)"

The competition between worldwide hotel groups is getting tighter. There are numerous independent luxurious hotels has owned by some hotel groups. Other than that, some of hotel groups are even create an innovation of their property to attract more customers. Being part of hotel group is considered as accessible way to disseminate a hotel's good image and expand business in hotel industry. In order to pull up the rank, hotel group normally merge different hotel brands with different standard, lifestyle and target market, and providing a loyalty program for both properties and customers. In this projected, research will be focus on factors influence customer brand preference in Marriott Hotels in Asia. Differences of perceived quality, perceived value, brand image, satisfaction, and membership program which influence the customer brand preference of Marriott Hotels will be analyzed and discussed. This research project contains different theories and discussions that have been identified with the hypothesis test, collecting data through online survey, and continue to analysis part.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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