Tenes 10% dcto extra usando el código dFELIZDIADELAMIGO - Válido del 15 al 21 de Junio  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Bridging Family-Teacher Relationships for ELL and Immigrant Students (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
396
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 2.2 cm
Peso
1.20 kg.
ISBN13
9781799847120

Bridging Family-Teacher Relationships for ELL and Immigrant Students (en Inglés)

Onchwari, Grace ; Keengwe, Jared (Autor) · Information Science Reference · Tapa Dura

Bridging Family-Teacher Relationships for ELL and Immigrant Students (en Inglés) - Onchwari, Grace ; Keengwe, Jared

Libro Nuevo

$ 365.810

$ 457.263

Ahorras: $ 91.453

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 07 de Agosto y el Viernes 16 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Bridging Family-Teacher Relationships for ELL and Immigrant Students (en Inglés)"

Recent research suggests that good relationships between parents and their children's providers or teachers could lead to positive outcomes for children and families. Positive, mutually respectful, and collaborative relationships between families and schools and education providers and teachers contribute to young children's school readiness, increase positive family engagement in children's programs, and strengthen home-program connection, a critical factor to children's school success. Bridging Family-Teacher Relationships for ELL and Immigrant Students is a comprehensive reference source that focuses on research-based pedagogical practices for teaching young English language learners (ELL) and immigrants. It specifically looks at strategies across the curriculum including social-emotional development, parent involvement, language development, and more. While highlighting major themes that include academic engagement and achievement among ELL and immigrant children, factors affecting partnerships with schools and home, the impact of home environments on school readiness, and student performance, this book shares pedagogical practices across different subjects that use partnerships with families of ELL/immigrants. It is intended for classroom teachers (early childhood and K-12), parents, faculty, school administrators, academicians, professionals, researchers, and students interested in family-teacher relationships.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes