Compartir
Business Leadership and Market Competitiveness: New Paradigms for Design, Governance, and Performance (en Inglés)
Andrée Marie López-Fernández (Autor)
·
Palgrave Pivot
· Tapa Dura
Business Leadership and Market Competitiveness: New Paradigms for Design, Governance, and Performance (en Inglés) - Andrée Marie López-Fernández
$ 113.097
$ 141.372
Ahorras: $ 28.274
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 19 de Julio y el
Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Business Leadership and Market Competitiveness: New Paradigms for Design, Governance, and Performance (en Inglés)"
Competitive paradigms, which are constantly being shifted, and turbulent environmental conditions, which today are a constant, tend to dictate rather than inform strategic decision making regarding an organization's status quo and desired outcomes. As such, there is a need for organizational leaders to re-examine current practices. This book provides insight into business dynamics and the internal and external factors that, when strategically aligned, provide satisfaction, added value, and enhanced performance.