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portada Buyers Intervention: Marketing, Analytics, Big Data ...and Your Wallet (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
50
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
19.8 x 12.9 x 0.3 cm
Peso
0.06 kg.
ISBN13
9781497330658

Buyers Intervention: Marketing, Analytics, Big Data ...and Your Wallet (en Inglés)

Peter Drew (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Buyers Intervention: Marketing, Analytics, Big Data ...and Your Wallet (en Inglés) - Drew, Peter

Libro Nuevo

$ 35.228

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Buyers Intervention: Marketing, Analytics, Big Data ...and Your Wallet (en Inglés)"

You always hear how important it is to be educated so you can earn a good living. In Buyers Intervention a veteran sales professional shares from experience why he believes so many people who actually achieve this goal, end up seemingly quite uneducated when it comes to spending their hard earned cash. Working in the framework of a well-known theory of the actual process of how we learn, you will see the following important truths that have probably eluded you since you spent your first nickel: 1) That you actually learned much about how to spend starting at a very young age from the very ones who benefit from your purchases. 2) Technology has made the marketing machine more powerful than ever and yet people remain completely unaware of its white noise running in the background of their lives every day, influencing why, how and what they buy. 3) A new way to think and move forward to the "someday" you really want for you and your legacy. Peter Drew, founder of Buyers Intervention

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El libro está escrito en Inglés.
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