Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Capacity Analysis of Vehicular Communication Networks (Springerbriefs in Electrical and Computer Engineering) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2013
Idioma
Inglés
N° páginas
94
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781461483960
N° edición
2014

Capacity Analysis of Vehicular Communication Networks (Springerbriefs in Electrical and Computer Engineering) (en Inglés)

Ning Lu; Xuemin Shen (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Capacity Analysis of Vehicular Communication Networks (Springerbriefs in Electrical and Computer Engineering) (en Inglés) - Ning Lu; Xuemin Shen

Libro Nuevo

$ 105.809

$ 132.262

Ahorras: $ 26.452

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 19 de Julio y el Martes 30 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Capacity Analysis of Vehicular Communication Networks (Springerbriefs in Electrical and Computer Engineering) (en Inglés)"

This SpringerBrief focuses on the network capacity analysis of VANETs, a key topic as fundamental guidance on design and deployment of VANETs is very limited. Moreover, unique characteristics of VANETs impose distinguished challenges on such an investigation. This SpringerBrief first introduces capacity scaling laws for wireless networks and briefly reviews the prior arts in deriving the capacity of VANETs. It then studies the unicast capacity considering the socialized mobility model of VANETs. With vehicles communicating based on a two-hop relaying scheme, the unicast capacity bound is derived and can be applied to predict the throughput of real-world scenarios of VANETs. The downlink capacity of VANETs is also investigated in which access infrastructure is deployed to provide pervasive Internet access to vehicles. Different alternatives of wireless access infrastructure are considered. A lower bound of downlink capacity is derived for each type of access infrastructure. The last section of this book presents a case study based on a perfect city grid to examine the capacity-cost trade-offs of different deployments since the deployment costs of different access infrastructure are highly variable.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes