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portada Chance and Choice: Memorabilia (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2004
Idioma
Inglés
N° páginas
328
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
25.4 x 17.1 x 2.3 cm
Peso
0.67 kg.
ISBN
9812560122
ISBN13
9789812560124

Chance and Choice: Memorabilia (en Inglés)

Chung, Kai Lai (Autor) · World Scientific Publishing Company · Tapa Dura

Chance and Choice: Memorabilia (en Inglés) - Chung, Kai Lai

Libro Físico

$ 209.125

$ 261.406

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Chance and Choice: Memorabilia (en Inglés)"

This book begins with a historical essay entitled "Will the Sun Rise Again?" and ends with a general address entitled "Mathematics and Applications". The articles cover an interesting range of topics: combinatoric probabilities, classical limit theorems, Markov chains and processes, potential theory, Brownian motion, Schrödinger-Feynman problems, etc. They include many addresses presented at international conferences and special seminars, as well as memorials to and reminiscences of prominent contemporary mathematicians and reviews of their works. Rare old photos of many of them enliven the book.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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