Compartir
Classroom Literacy Assessment: Making Sense of What Students Know and Do (en Inglés)
Paratore, Jeanne R. ; Mccormack, Rachel L. (Autor)
·
Guilford Publications
· Tapa Blanda
Classroom Literacy Assessment: Making Sense of What Students Know and Do (en Inglés) - Paratore, Jeanne R. ; McCormack, Rachel L.
$ 79.196
$ 98.996
Ahorras: $ 19.799
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 23 de Julio y el
Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Classroom Literacy Assessment: Making Sense of What Students Know and Do (en Inglés)"
Showcasing assessment practices that can help teachers plan effective instruction, this book addresses the real-world complexities of teaching literacy in grades K-8. Leading contributors present trustworthy approaches that examine learning processes as well as learning products, that yield information on how the learning environment can be improved, and that are conducted in the context of authentic reading and writing activities. The volume provides workable, nuts-and-bolts ideas for incorporating assessment into instruction in all major literacy domains and with diverse learners, including students in high-poverty schools and those with special learning needs. It is illustrated throughout with helpful concrete examples.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.