vacaciones de invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Continuous Improvement: Why it is Essential to the Success of your Business and How to Achieve It (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
112
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
20.3 x 13.3 x 0.7 cm
Peso
0.14 kg.
ISBN13
9781925952049

Continuous Improvement: Why it is Essential to the Success of your Business and How to Achieve It (en Inglés)

Gregory J. Kilbey (Autor) · Vivid Publishing · Tapa Blanda

Continuous Improvement: Why it is Essential to the Success of your Business and How to Achieve It (en Inglés) - Kilbey, Gregory J.

Libro Nuevo

$ 41.040

$ 51.300

Ahorras: $ 10.260

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 30 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Continuous Improvement: Why it is Essential to the Success of your Business and How to Achieve It (en Inglés)"

When you work with Continuous Improvement (CI), you are forever looking for ways to do what you do better, more effectively and more efficiently, to ensure progress and success in your business. You know never to rest on your laurels because your business and its operating environment are continually changing. You understand your ongoing success is dependent on anticipating and adjusting to change.This book will enable you to implement a successful and sustainable CI program in your organisation--one that will survive executive change and succession.Discover: the game-changing benefits of CI, what a great CI program looks like, The common pitfalls to implementing CI and how to avoid them, why most CI initiatives deliver, at best, mediocre results, and how to ensure your CI program is different. Gregory Kilbey is an experienced Continuous Improvement practitioner with a wealth of knowledge and expertise achieved from training diverse groups in CI throughout Australia and South-East Asia. If you want to get fired up about Continuous Improvement--and related ideas, such as customer centricity--and transform your corporate culture, this is the ideal introduction.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes