Buscadays Hasta 40% en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Contribution of listening to customers to improve Quality (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
80
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.5 cm
Peso
0.13 kg.
ISBN13
9786205849552

Contribution of listening to customers to improve Quality (en Inglés)

Ferdinand Benuomo (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

Contribution of listening to customers to improve Quality (en Inglés) - Benuomo, Ferdinand

Libro Nuevo

$ 83.733

$ 139.556

Ahorras: $ 55.822

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Contribution of listening to customers to improve Quality (en Inglés)"

The effective management of customer listening tools leads to a real investigation of the voice of its customers. This investigation would allow to better know their needs in order to continuously adapt its offer to the demand, to communicate positively on their level of satisfaction and to benchmark on internal and external measurement criteria.The management of customer listening thus plays a decisive role in the improvement of customer service quality. If companies do not mobilize a sufficient number of people and adequate tools to listen to the voice of the customer, communication will be ineffective. It is not only the marketing managers who must listen to the voice of the customer, but all the personnel in contact with the customer: the counter clerks, the micro-credit agents, the product promoters, the customer managers, the operations managers, the cashiers... Companies should review the functions of their contact personnel, who until now only know how to sell. For the future of the company it is as important to listen to the voice of the customer during the transaction as it is to record only new requests for information.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes