vacaciones de invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
301
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781522554097
N° edición
1

Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services) (en Inglés)

Carlton Brown (Autor) · Business Science Reference · Tapa Dura

Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services) (en Inglés) - Carlton Brown

Libro Nuevo

$ 326.803

$ 408.504

Ahorras: $ 81.701

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 01 de Agosto y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success (Advances in Marketing, Customer Relationship Management, and E-Services) (en Inglés)"

The decisions a corporation makes affect more than just its stakeholders, for they can have wide social, environmental, and economic consequences. The relationship between marketing and corporate social responsibility is important to facing these consequences and providing organizational success. Strategic marketing is a tool that can help to defuse tension between companies and their wider stakeholders as well as fend off criticism. Corporate Social Responsibility and Strategic Market Positioning for Organizational Success is a critical scholarly resource that explores different approaches to understanding the nexus between business, marketing, technology, education, engagement, and sustainability. Featuring research on topics such as business strategy, marketing strategies, and organizational culture, this book is ideally designed for business managers and practitioners, commercial and corporate organizations, researchers, and academicians seeking coverage on the strategic importance of corporate social responsibility and marketing for commercial success.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes