Buscadays Hasta 40% en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Create. Connect. Convert.: 25 lessons on how to own your value and build a powerful professional presence using social media tools such as Linked (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
242
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.3 cm
Peso
0.33 kg.
ISBN13
9780993690594
Categorías

Create. Connect. Convert.: 25 lessons on how to own your value and build a powerful professional presence using social media tools such as Linked (en Inglés)

Leslie L. Hughes (Autor) · Pps Publishing · Tapa Blanda

Create. Connect. Convert.: 25 lessons on how to own your value and build a powerful professional presence using social media tools such as Linked (en Inglés) - Hughes, Leslie L.

Libro Físico

$ 36.418

$ 60.696

Ahorras: $ 24.278

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Create. Connect. Convert.: 25 lessons on how to own your value and build a powerful professional presence using social media tools such as Linked (en Inglés)"

You are a brand and you are a media agency. But when it comes to highlighting all your accomplishments, you don't feel comfortable having the spotlight shone upon yourself, right? You don't want to appear as if you are bragging or boasting. You're not alone. Through personal anecdotes, along with 25 lessons, exercises, and "plug & play" worksheets, you will learn how to stand in your value and develop your professional brand strategy. Thanks to tools such as LinkedIn, Twitter, YouTube, blogging, and more, you can communicate and collaborate with your target audience to build thought leadership and convert clients. In this book, you'll learn: - How to get out of own way and re-frame your accomplishments to focus on how proud and passionate you are about your industry. - The step-by-step process to create a compelling brand story that resonates with and fascinates your target audience. - The proper etiquette to make quality connections, reply to connection requests from strangers and avoid making big mistakes. - Ways you can use social media to build thought leadership and deepen your relationships through content, conversation, and collaboration. This book is for you if you're interested in learning how to effectively use LinkedIn properly, use "Social Selling" to kick cold calling to the curb and build an online presence you can feel proud of.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes