Tenes 10% dcto extra usando el código dFELIZDIADELAMIGO - Válido del 15 al 21 de Junio  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Cross-Disciplinary Stem Learning for Asian Primary Students (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
276
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032201061
N° edición
1

Cross-Disciplinary Stem Learning for Asian Primary Students (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés)

Wing-Mui Winnie So Zhi Hong Wan Tian Luo (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Cross-Disciplinary Stem Learning for Asian Primary Students (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés) - Wing-Mui Winnie So Zhi Hong Wan Tian Luo

Libro Nuevo

$ 173.834

$ 217.292

Ahorras: $ 43.458

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 12 de Agosto y el Jueves 22 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Cross-Disciplinary Stem Learning for Asian Primary Students (Routledge Series on Schools and Schooling in Asia) (en Inglés)"

Given the importance of student learning in the various types and integration of STEM education, this book provides a landscape of cross-disciplinary STEM learning in Asian primary schools, and a systematic overview of design, practices, and outcomes of STEM learning implementation.Science, Technology, Engineering and Mathematics (STEM) has continued to attract attention worldwide, and there have been calls for the promotion of STEM education in primary schools to nurture students to meet the needs of societies in terms of innovation and technology development. Since STEM is complex in nature and is related to various disciplines, the effort of a single discipline may not be as effective as cross-disciplinary efforts. This edited volume, involving an Asian team of authors, examines how cross-disciplinary STEM learning can be designed for students to achieve viable outcomes, and what opportunities and challenges have been offered to the next generation to equip them with the necessary skills, knowledge, and ways of thinking, as well as attitudes and values for lifelong learning.A resourceful text for students, researchers, and practitioners interested in the rich development of STEM education and practical methods for a variety of learning approaches from elementary to secondary education has been provided.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes