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portada Customer Relationship Management in Indian Banking Industry (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Categoría
Libros de Textos
Año
2008
Idioma
Inglés
N° páginas
246
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN
8177081527
ISBN13
9788177081527

Customer Relationship Management in Indian Banking Industry (en Inglés)

Uppal, R. K. (Autor) · New Century Publications · Tapa Dura

Customer Relationship Management in Indian Banking Industry (en Inglés) - uppal, r. k.

Libros de textos

Libro Físico

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  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Customer Relationship Management in Indian Banking Industry (en Inglés)"

Customer Relationship Management (CRM) in the Indian banking system is fundamental to building a customer-centric organization. CRM systems link customer data into a single and logical customer repository. CRM in banking is a key element that allows a bank to develop its customer base and sales capacity. The goal of CRM is to manage all aspects of customer interactions in a manner that enables banks to maximize profitability from every customer. Increasing competition, deregulation, and the internet have all contributed to the increase in customer power. Customers, faced with an increasing array of banking products and services, are expecting more from banks in terms of customized offerings, attractive returns, ease of access, and transparency in dealings. Retaining customers is a major concern for banking institutions which underscores the importance of CRM. Banks can turn customer relationship into a key competitive advantage through strategic development across a broad spectrum. This book examines issues related to changing banking industry in India and the challenges in CRM.

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El libro está escrito en Inglés.
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