Compartir
Customer Service Course: Necessary Skills For Effective Customer Service (en Inglés)
Online Trainees
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
Customer Service Course: Necessary Skills For Effective Customer Service (en Inglés) - Trainees, Online
$ 27.319
$ 45.532
Ahorras: $ 18.213
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Jueves 25 de Julio y el
Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Customer Service Course: Necessary Skills For Effective Customer Service (en Inglés)"
The main focus of this course is to provide the necessary skills for effective customer service. The most important people in any successful organization are the staff. Without properly trained and motivated staff no company can provide an effective service to their customers. Well trained staff have confidence and enjoy their work. They are more effective in what they do, and are more capable to meet customer requirements. Training should be an ongoing process, and not just a once off event. It should become part of the company culture, and the accepted way of doing business. Subjects covered in this course include Effective Communication Telephone Skills Listening Skills Dealing with Clients The Main Purpose Of Staff Training Effective Communication. Listening Skills. Customer Loyalty.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.