Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Customers' Switching Behaviour in the Banking Industry in Ghana (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
52
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.3 cm
Peso
0.09 kg.
ISBN13
9786206144519
Categorías

Customers' Switching Behaviour in the Banking Industry in Ghana (en Inglés)

Godfred Bugyei (Autor) · LAP Lambert Academic Publishing · Tapa Blanda

Customers' Switching Behaviour in the Banking Industry in Ghana (en Inglés) - Bugyei, Godfred

Libro Nuevo

$ 87.848

$ 109.810

Ahorras: $ 21.962

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Customers' Switching Behaviour in the Banking Industry in Ghana (en Inglés)"

Deregulation, intense competition and the banking sector crises in Ghana has led to increased customer switching. It has, therefore, become crucial not just to attract every potential customer, but also to develop strategies aimed at maintaining the existing customers. This study sought to investigate the factors that affect the switching behaviour of customers in the banking industry in Ghana. Data for this study was obtained using self-administered questionnaires from 500 bank customers. A descriptive cross-sectional survey was adopted for the study. Binary logistic regression technique was used to analyse the data. The results revealed a significant relationship between customers' switching behaviour and the variables of interest, including, price, advertising, reputation, distance to bank location, switching cost and innovative products offered by banks. The study recommends that banks should embark on effective advertising campaign about the benefits of their products and improve upon their reputation. Banks should invest in technology and reduce their investment in bricks and mortar type of banking structures.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes