vacaciones de invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Development of a Flush Airdata Sensing System on a Sharp-Nosed Vehicle for Flight at Mach 3 to 8 (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
22
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 0.1 cm
Peso
0.06 kg.
ISBN13
9781287286400

Development of a Flush Airdata Sensing System on a Sharp-Nosed Vehicle for Flight at Mach 3 to 8 (en Inglés)

Nasa Technical Reports Server (Ntrs) (Autor) · Mark C. Davis (Autor) · Bibliogov · Tapa Blanda

Development of a Flush Airdata Sensing System on a Sharp-Nosed Vehicle for Flight at Mach 3 to 8 (en Inglés) - Davis, Mark C. ; Nasa Technical Reports Server (Ntrs) ; Et Al

Libro Nuevo

$ 43.729

$ 54.661

Ahorras: $ 10.932

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Development of a Flush Airdata Sensing System on a Sharp-Nosed Vehicle for Flight at Mach 3 to 8 (en Inglés)"

NASA Dryden Flight Research Center has developed a flush airdata sensing (FADS) system on a sharp-nosed, wedge-shaped vehicle. This paper details the design and calibration of a real-time angle-of-attack estimation scheme developed to meet the onboard airdata measurement requirements for a research vehicle equipped with a supersonic-combustion ramjet engine. The FADS system has been designed to perform in flights at Mach 3-8 and at -6 deg - 12 deg angle of attack. The description of the FADS architecture includes port layout, pneumatic design, and hardware integration. Predictive models of static and dynamic performance are compared with wind-tunnel results across the Mach and angle-of-attack range. Results indicate that static angle-of-attack accuracy and pneumatic lag can be adequately characterized and incorporated into a real-time algorithm.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes