¡Vacaciones de Invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Disturbances and Dislocations: Understanding Teaching and Learning Experiences in Indigenous Australian Women's Music and Dance (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
298
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.6 cm
Peso
0.40 kg.
ISBN13
9783039108251

Disturbances and Dislocations: Understanding Teaching and Learning Experiences in Indigenous Australian Women's Music and Dance (en Inglés)

Elizabeth Mackinlav (Autor) · Peter Lang Group Ag, International Academic P · Tapa Blanda

Disturbances and Dislocations: Understanding Teaching and Learning Experiences in Indigenous Australian Women's Music and Dance (en Inglés) - Mackinlav, Elizabeth

Libro Nuevo

$ 238.024

$ 297.530

Ahorras: $ 59.506

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Disturbances and Dislocations: Understanding Teaching and Learning Experiences in Indigenous Australian Women's Music and Dance (en Inglés)"

One of the biggest debates in Australian Indigenous education today revolves around the many contested and competing ways of knowledge about Indigenous cultures and the means by which Indigenous intellectual traditions and knowledges make the journey into mainstream educational settings. Grounded in Bakhtin's theories of dialogue and voice, this book explores the polyphonic nature of power relations, performance roles and pedagogical texts in the context of teaching and learning Indigenous Australian women's music and dance. In this discussion, the author focuses on her experiences as a lecturer in the Aboriginal and Torres Strait Islander Studies Unit at the University of Queensland and her involvement in this educational setting with students and guest lecturers/performers. The performance classroom is examined as a potential site for disturbing and dislocating dominant modes of representation of Indigenous women's performance through the construction, mediation and negotiation of Indigenous knowledge from and between both non-Indigenous and Indigenous voices. This book contains a CD with video clips illustrating the ways in which an embodied approach to teaching and learning happens in this classroom context.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes