Compartir
Drinks in Vogue (Fashion Sociologies) (en Inglés)
David Inglis (Editor) Hang Kei Ho (Editor) (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Drinks in Vogue (Fashion Sociologies) (en Inglés) - David Inglis (Editor) Hang Kei Ho (Editor)
$ 137.030
$ 228.383
Ahorras: $ 91.353
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 30 de Agosto y el
Miércoles 11 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Drinks in Vogue (Fashion Sociologies) (en Inglés)"
How do fashions in drinks work, and how are drinks fashions related to changing trends in clothes and apparel? These twin questions are posed and answered by the book Drinks in Vogue.Taking a radically cross-disciplinary set of perspectives and ranging far and wide across time and space, the book considers beverages as varied as cocktails, wine, Champagne, craft beer, coffee, and mineral water. The contributors present rich case materials which illuminate key conceptual issues about how fashion dynamics work both within and across the worlds of beverages and clothes.Covering both contemporary and historical cases and drawing upon perspectives in disciplines including sociology, history, and geography, among others, the book sets out a novel research programme that intersects fashion studies with food and drinks studies.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.