Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Ed466079 - Critical Pedagogy in Deaf Education: Teachers' Reflections on Implementing Asl/English Bilingual Methodology and Language Assessment for De (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
124
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
24.6 x 18.9 x 0.7 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9781287698340

Ed466079 - Critical Pedagogy in Deaf Education: Teachers' Reflections on Implementing Asl/English Bilingual Methodology and Language Assessment for De (en Inglés)

Jean F. Andrews (Autor) · Stephen M. Nover (Autor) · Vicki S. Everhart (Autor) · Bibliogov · Tapa Blanda

Ed466079 - Critical Pedagogy in Deaf Education: Teachers' Reflections on Implementing Asl/English Bilingual Methodology and Language Assessment for De (en Inglés) - Nover, Stephen M. ; Andrews, Jean F. ; Everhart, Vicki S.

Libro Nuevo

$ 51.245

$ 64.057

Ahorras: $ 12.811

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Ed466079 - Critical Pedagogy in Deaf Education: Teachers' Reflections on Implementing Asl/English Bilingual Methodology and Language Assessment for De (en Inglés)"

The Star School staff of the Engaged Learners project at the New Mexico School for the Deaf in Santa Fe has completed its fourth year of a 5-year federally-funded program. This project aims to improve language-teaching practices of teachers who work with learners who are deaf by providing training in current bilingual theories and pedagogical techniques, including Engaged Learning practices, through a convergence of Internet, Web, and distance learning technologies. The project promotes proficiency in American Sign Language (ASL) and English for all students based on the belief that bilingualism enhances cognitive, social, and linguistic growth. This publication describes the projects fourth year activities and the overall project impact. Information is provided on: (1) participating teachers and mentors; (2) training materials; (3) teachers experimentation with ASL/English bilingual assessment for students with deafness and teachers written reflections on the training; (3) teachers utilization of technology while using ASL and English; (4) plans to refine and revise the staff development model in the projects fifth year; and (6) the establishment of the Center for ASL/English Bilingual Education and Research. More than 163 teachers and over 500 students participated during the first 4 years of the project.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes