Compartir
emotional business (en Inglés)
Ravi Rao Med
(Autor)
·
iUniverse
· Tapa Dura
emotional business (en Inglés) - Rao Med, Ravi
$ 42.232
$ 70.386
Ahorras: $ 28.155
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Viernes 23 de Agosto y el
Martes 03 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "emotional business (en Inglés)"
If you've ever felt ignored as a customer, humiliated by a teammate, drained by workplace politics, or painfully isolated in a big company, then you've experienced the business effects of emotional disconnection. In today's knowledge-driven and service centered economy, emotional excellence isn't idealism. It is a practical necessity for growth and retaining superior talent. The Industrial Revolution is over, and the Emotional Revolution has now begun. Recognizing that emotion is part of the fabric of human biology, the hundred billion neurons in every brain can be emotionally engaged to: - Evoke intense customer passion to boost sales - Eliminate the financial self-destruction of infighting - Excite employees to care for each other to ensure effectiveness Written for anyone from the small business employee to the corporate CEO, this step-by step guidebook contains dozens of practical checklists and examples to immediately create connection with customers and colleagues. If you get the emotions right, you get the business right.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.