Compartir
Empowering Brands With Customer Integration: Classification, Benefits and Success Factors (Bestmasters) (en Inglés)
Jörg Sesselmann (Autor)
·
Springer Gabler
· Tapa Blanda
Empowering Brands With Customer Integration: Classification, Benefits and Success Factors (Bestmasters) (en Inglés) - Jörg Sesselmann
$ 84.574
$ 140.957
Ahorras: $ 56.383
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 27 de Agosto y el
Jueves 05 de Septiembre.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Empowering Brands With Customer Integration: Classification, Benefits and Success Factors (Bestmasters) (en Inglés)"
Jörg Sesselmann presents the first comprehensive guide to customer integration from a branding perspective. The author establishes a classification of the vast landscape of co-creation, co-design, co-production, interactive value creation and mass customization and evaluates benefits and success factors for brands. He provides insight into leading case studies from the fast food, apparel and toy industry as well as practical implementation checklists and guidelines. The book provides thought-provoking impulse for marketing, brand management and strategy professionals as well as for researchers, lecturers and students.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.