Buscadays Hasta 40% en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Enhancing Educators' Theoretical and Practical Understandings of Critical Literacy (Elements in Critical Issues in Teacher Education) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
75
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9781009304702

Enhancing Educators' Theoretical and Practical Understandings of Critical Literacy (Elements in Critical Issues in Teacher Education) (en Inglés)

Vera Sotirovska; Margaret Vaughn (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Enhancing Educators' Theoretical and Practical Understandings of Critical Literacy (Elements in Critical Issues in Teacher Education) (en Inglés) - Vera Sotirovska; Margaret Vaughn

Libro Nuevo

$ 41.216

$ 68.693

Ahorras: $ 27.477

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Enhancing Educators' Theoretical and Practical Understandings of Critical Literacy (Elements in Critical Issues in Teacher Education) (en Inglés)"

This Element explores ways to promote critical literacy in teacher education. First, the authors define critical literacy in the context of teacher education through established theoretical frameworks and models of critical literacy pedagogy and share their collective findings on critical literacy research over the course of a decade. Building from these theoretical understandings of critical literacy, they outline ways to actualize critical literacy in teacher education as a transformative pedagogy coupled with resources and activities that support equitable teaching practices. Next, they illustrate how adaptive teaching supports critical literacy pedagogy and underscore autoethnography as a reflective tool to engage pre-service teachers in critical literacy practice. They model this approach with mentor text analyses using critical literacy as a lens to facilitate critically-oriented mindsets in teachers through visioning. They conclude with implications for classroom practice at the intersections of critical literacy and teacher preparation and provide directions for future research.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes