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portada Equity Management: Quantitative and Qualitative Aspects (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
239
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781682854617

Equity Management: Quantitative and Qualitative Aspects (en Inglés)

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Equity Management: Quantitative and Qualitative Aspects (en Inglés)"

Equity refers to the value of assets of an organisation deducted by the value of liabilities they owe. Usually equity can be denoted by capital surplus, share capital, retained earnings, reserve, etc. The management of negative and positive equity is known as equity management. The two ways to manage equity are quantitative and qualitative equity management. Buying shares is the most common form of equity investment. This book is compiled in such a manner, that it will provide in-depth knowledge about the theory and practice of equity management. It studies, analyses and upholds the pillars of the subject and its utmost significance in modern times. This textbook will serve as a valuable source of reference for those interested in this field.

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El libro está escrito en Inglés.
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