Tenes 10% dcto extra usando el código dFELIZDIADELAMIGO - Válido del 15 al 21 de Junio  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Formative Memorials as an Evaluative Resource in Higher Education (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
160
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.9 cm
Peso
0.24 kg.
ISBN13
9786206001041

Formative Memorials as an Evaluative Resource in Higher Education (en Inglés)

Heitor Luiz Borali (Autor) · Our Knowledge Publishing · Tapa Blanda

Formative Memorials as an Evaluative Resource in Higher Education (en Inglés) - Borali, Heitor Luiz

Libro Nuevo

$ 83.019

$ 103.774

Ahorras: $ 20.755

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 09 de Agosto y el Martes 20 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Formative Memorials as an Evaluative Resource in Higher Education (en Inglés)"

Traditionally, educational assessments are used to classify students as able or not, creating a cycle of aversion to assessment that leads to discrimination, denial and exclusion. The formative trajectory memorials are an important resource in the teaching-learning process because they reveal themselves as sources of knowledge and limitations, stories, representations and re-significations. This study was conducted with undergraduate students in Biological Sciences and is based on the methodological use of memorialistic accounts for the composition of assessment instruments in order to clarify the following question: are the formative trajectory memorials a tool for learning assessment? Creating a memorial is not an easy task, however, it can be revealing. To relive memories is to make conscious the choices and the paths followed, facilitating the self-discovery and the awareness about the personal and professional formation. The teacher who deeply knows his student can make use of this knowledge to prepare better assessments, being aware of the trajectory of each student can provide assessments their true formative, procedural and contextualized character.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes