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portada Fusion: 2020 Marketing: Everything You Need To Know (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
34
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.2 cm
Peso
0.06 kg.
ISBN13
9781974552429
Categorías

Fusion: 2020 Marketing: Everything You Need To Know (en Inglés)

Lon Safko (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Fusion: 2020 Marketing: Everything You Need To Know (en Inglés) - Safko, Lon

Libro Nuevo

$ 50.947

  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Fusion: 2020 Marketing: Everything You Need To Know (en Inglés)"

Fusion: 2020 Marketing... Everything You Need To KnowI discovered Fusion Marketing as a result of constantly being asked in interviews "So, what comes after social media?" I would think to myself, "Social media has change the way the world markets, sells, and communicates forever. And, it has caused us to change at speeds we have never seen before with technology" and you want to know what's next?I decided to take that question on as a personal challenge. I asked myself, "Where will marketing and sales organizations be in say, five years? How will we be treating traditional, digital, and social media marketing? That's when I realized that Traditional Marketing + Digital Marketing* + Social Media Marketing = Fusion Marketing!I realized that even now, if you are calling yourself a "Social Media Expert" then you're announcing to the world that you have been left behind. If you're an expert in Facebook and Twitter, then you're trying to build an entire marketing strategy restricted to using only one or two tools from all of the marketing tools available today. And, the reason we aren't seeing the ROI from social media is, Facebook is not a strategy. Twitter is not a strategy. LinkedIn is not a strategy. They are only tools. We'll get to what is a strategy later.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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