Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Game Design Deep Dive: Horror: Horror: (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781032058061

Game Design Deep Dive: Horror: Horror: (en Inglés)

Joshua Bycer (Autor) · Crc Pr Inc · Tapa Dura

Game Design Deep Dive: Horror: Horror: (en Inglés) - Joshua Bycer

Libro Nuevo

$ 155.223

$ 194.028

Ahorras: $ 38.806

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Game Design Deep Dive: Horror: Horror: (en Inglés)"

The Game Design Deep Dive series examines a specific game system or mechanic over the course of the history of the industry. This entry will examine the history and design of the horror genre and elements in video games. The author analyzes early video game examples, including the differences between survival, action-horror, and psychological horror. Thanks to recent hits like Five Night's at Freddy's, Bendy and the Ink Machine, and recent Resident Evil titles, the horror genre has seen a strong resurgence. For this book in the Game Design Deep Dive series, Joshua Bycer will go over the evolution of horror in video games and game design, and what it means to create a terrifying and chilling experience.FEATURES- Written for anyone interested in the horror genre, anyone who wants to understand game design, or anyone simply curious from a historical standpoint- Includes real game examples to highlight the discussed topics and mechanics- Explores the philosophy and aspects of horror that can be applied to any medium- Serves as a perfect companion for someone building their first game or as part of a game design classroomJoshua Bycer is a game design critic with more than eight years of experience critically analyzing game design and the industry itself. In that time, through Game-Wisdom, he has interviewed hundreds of game developers and members of the industry about what it means to design video games. He also strives to raise awareness about the importance of studying game design by giving lectures and presentations. His first book was 20 Essential Games to Study. He continues to work on the Game Design Deep Dive series.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes