Compartir
Game Dynamics: Best Practices in Procedural and Dynamic Game Content Generation (en Inglés)
Korn, Oliver ; Lee, Newton (Autor)
·
Springer
· Tapa Blanda
Game Dynamics: Best Practices in Procedural and Dynamic Game Content Generation (en Inglés) - Korn, Oliver ; Lee, Newton
$ 188.517
$ 235.647
Ahorras: $ 47.129
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 05 de Agosto y el
Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Game Dynamics: Best Practices in Procedural and Dynamic Game Content Generation (en Inglés)"
This book offers a compendium of best practices in game dynamics. It covers a wide range of dynamic game elements ranging from player behavior over artificial intelligence to procedural content generation. Such dynamics make virtual worlds more lively and realistic and they also create the potential for moments of amazement and surprise. In many cases, game dynamics are driven by a combination of random seeds, player records and procedural algorithms. Games can even incorporate the player's real-world behavior to create dynamic responses. The best practices illustrate how dynamic elements improve the user experience and increase the replay value. The book draws upon interdisciplinary approaches; researchers and practitioners from Game Studies, Computer Science, Human-Computer Interaction, Psychology and other disciplines will find this book to be an exceptional resource of both creative inspiration and hands-on process knowledge.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.