Compartir
Handbook of Research on Narrative Advertising (en Inglés)
Yilmaz, Recep (Autor)
·
Business Science Reference
· Tapa Dura
Handbook of Research on Narrative Advertising (en Inglés) - Yilmaz, Recep
$ 354.084
$ 590.139
Ahorras: $ 236.056
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 23 de Julio y el
Jueves 01 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Handbook of Research on Narrative Advertising (en Inglés)"
Narration can be conceptualized as conveying two or more events (or an event with a situation) that are logically interrelated and take place over time and have a consistent topic. The concept includes every storytelling text. The advertisement is one of the text types that includes a story, and the phenomenon conceptualized as advertising narration has gained new dimensions with the widespread use of digital media. The Handbook of Research on Narrative Advertising is an essential reference source that investigates fundamental marketing concepts and addresses the new dimensions of advertising with the universal use of digital media. Featuring research on topics such as branding, mobile marketing, and consumer engagement, business professionals, copywriters, students, and practitioners will find this text useful in furthering their research exposure to evolutionary techniques in advertising.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.