Compartir
Implementation Fidelity in Education Research: Designer and Evaluator Considerations (en Inglés)
Coby Meyers W. Christopher Brandt (Autor)
·
Routledge
· Tapa Dura
Implementation Fidelity in Education Research: Designer and Evaluator Considerations (en Inglés) - Coby Meyers W. Christopher Brandt
$ 228.871
$ 286.089
Ahorras: $ 57.218
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Martes 06 de Agosto y el
Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Implementation Fidelity in Education Research: Designer and Evaluator Considerations (en Inglés)"
Implementation science is an important and underrepresented topic in the literature of educational research, despite the fact that it is inextricably tied to education policy and improvement. Implementation fidelity (the degree to which a program or intervention is delivered as planned) is, in particular, a key issue for every program developer and researcher designing, executing, interpreting, or communicating their work. Implementation Fidelity in Education Research provides the first serious developer-evaluator collaborative perspective on the practical considerations of implementation fidelity in program development. Using case studies from Investing in Innovation (i3) fund grants, this book prepares future researchers for the challenges posed by implementation issues both ideologically and in practice. This book will be an excellent resource for anyone interested in education research and evaluation and an excellent supplement to research methods courses.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.