Buscadays Hasta 40% en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Incentive Mechanism for Mobile Crowdsensing: A Game-Theoretic Approach (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
129
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
23.4 x 15.6 x 0.8 cm
Peso
0.21 kg.
ISBN13
9789819969203

Incentive Mechanism for Mobile Crowdsensing: A Game-Theoretic Approach (en Inglés)

Song Yang (Autor) · Fan Li (Autor) · Youqi Li (Autor) · Springer · Tapa Blanda

Incentive Mechanism for Mobile Crowdsensing: A Game-Theoretic Approach (en Inglés) - Li, Youqi ; Li, Fan ; Yang, Song

Libro Nuevo

$ 74.218

$ 123.697

Ahorras: $ 49.479

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 29 de Julio y el Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Incentive Mechanism for Mobile Crowdsensing: A Game-Theoretic Approach (en Inglés)"

Mobile crowdsensing (MCS) is emerging as a novel sensing paradigm in the Internet of Things (IoTs) due to the proliferation of smart devices (e.g., smartphones, wearable devices) in people's daily lives. These ubiquitous devices provide an opportunity to harness the wisdom of crowds by recruiting mobile users to collectively perform sensing tasks, which largely collect data about a wide range of human activities and the surrounding environment. However, users suffer from resource consumption such as battery, processing power, and storage, which discourages users' participation. To ensure the participation rate, it is necessary to employ an incentive mechanism to compensate users' costs such that users are willing to take part in crowdsensing. This book sheds light on the design of incentive mechanisms for MCS in the context of game theory. Particularly, this book presents several game-theoretic models for MCS in different scenarios. In Chapter 1, the authors present an overview of MCS and state the significance of incentive mechanism for MCS. Then, in Chapter 2, 3, 4, and 5, the authors propose a long-term incentive mechanism, a fair incentive mechanism, a collaborative incentive mechanism, and a coopetition-aware incentive mechanism for MCS, respectively. Finally, Chapter 6 summarizes this book and point out the future directions. This book is of particular interest to the readers and researchers in the field of IoT research, especially in the interdisciplinary field of network economics and IoT.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes