Compartir
It's All About Service!: Successfully Dealing with Difficult People (en Inglés)
Jeff Canfield
(Autor)
·
Jc Publications
(Autor)
·
Createspace Independent Publishing Platform
· Tapa Blanda
It's All About Service!: Successfully Dealing with Difficult People (en Inglés) - Canfield, Jeff ; Publications, Jc
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 29 de Julio y el
Miércoles 07 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "It's All About Service!: Successfully Dealing with Difficult People (en Inglés)"
Customer service is one of the most difficult professions. Those who are engaged on a daily basis with the public can easily become discouraged in their efforts feeling as though they are unappreciated. "It's All About Service" is a basic study in how to deal with the most discouraging element of customer service. It's designed in such a way that it can be tailored to nearly any type of business where employees are dealing directly with the public. This study can easily be used by employers or supervisors to facilitate open discussion, and encourage goal setting and personal organization which can help relieve stress in our individual lives.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.