Buscadays Hasta 40% en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Language Assessments for Preschool Children: Validity and Reliability of two new Instruments Administered by Childcare Educators (Elements in Research Methods for Developmental Science) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2022
Idioma
Inglés
N° páginas
75
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 0.6 cm
Peso
0.15 kg.
ISBN13
9781108927178

Language Assessments for Preschool Children: Validity and Reliability of two new Instruments Administered by Childcare Educators (Elements in Research Methods for Developmental Science) (en Inglés)

Anders Højen (Autor) · Dorthe Bleses (Autor) · Philip S. Dale (Autor) · Cambridge University Press · Tapa Blanda

Language Assessments for Preschool Children: Validity and Reliability of two new Instruments Administered by Childcare Educators (Elements in Research Methods for Developmental Science) (en Inglés) - Højen, Anders ; Bleses, Dorthe ; Dale, Philip S.

Libro Nuevo

$ 41.957

$ 69.928

Ahorras: $ 27.971

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Jueves 25 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Language Assessments for Preschool Children: Validity and Reliability of two new Instruments Administered by Childcare Educators (Elements in Research Methods for Developmental Science) (en Inglés)"

This Element has two main purposes. Firstly, it discusses purposes, advantages, and disadvantages as well as the challenges of different formats of language assessment, concluding with a focus on educator-administered language assessment in early childhood and education programs. It addresses the selection of assessment domains, the trade-off between brevity and precision, the challenge of assessing bilinguals, and accommodating the requirements of funders (e.g., government agencies) and users (e.g., educators and schools). It draws on lessons learned from developing two instruments for a national Danish-language and preliteracy assessment program. Secondly, it introduces those two educator-administered instruments-Language Assessment 3-6 (LA 3-6) and Language Assessment 2-year-olds (LA 2)-with respect to content, norming, gender and socioeconomic influences as well as psychometric qualities. The intention is that this experience can help enable the extension of the educator-based approach to other languages and contexts, while simultaneously acknowledging that linguistic and cultural adaptations are crucial.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes