Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Leadership for Change and School Reform: International Perspectives (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
240
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780415227933
N° edición
1

Leadership for Change and School Reform: International Perspectives (en Inglés)

Riley K. A. And Louis K. S. (Eds.) (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Leadership for Change and School Reform: International Perspectives (en Inglés) - Riley K. A. And Louis K. S. (Eds.)

Libro Físico

$ 99.253

$ 124.066

Ahorras: $ 24.813

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Leadership for Change and School Reform: International Perspectives (en Inglés)"

School reform is a top priority for governments today. This timely and challenging book, edited by leading international researchers, Kathryn Riley and Karen Seashore Louis, offers a rich comparative perspective on leadership for change and school reform. Contributors form North America, Europe and Australia demonstrate how school leadership is influenced by global pressures, differing national and state contexts and local concerns. They illustrate the limitations of reform initiatives which focus on school leaders tot he exclusion of the many other organisations which affect school, such as national and local governments, professional associations and school communities. This book raises some important questions such as: *How can school leaders create intelligent, thinking schools?*How can leadership and learning be linked together?*What are the characteristics of effective local education authorities and school districts?*What is the role of teacher organisations in educational reform and change?*What happens if businesses, teachers, parents and local communities have different views of what makes a good school?The text illustrates the ways in which leadership is rooted in learning, and identifies new directions for school leadership. It challenges conventional notions of leadership, offering an expanded view, which sees leadership just as an individual role-based function, but as a network of relationships among people, structures and cultures. This lively and provocative book should be read by all those interested in education reform

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes