¡Vacaciones de Invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Lifestyle Shopping: The Subject of Consumption (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
250
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138152533
N° edición
1

Lifestyle Shopping: The Subject of Consumption (en Inglés)

Shields, Rob (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Lifestyle Shopping: The Subject of Consumption (en Inglés) - Shields, Rob

Libro Físico

$ 228.871

$ 286.089

Ahorras: $ 57.218

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Reino Unido (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Martes 06 de Agosto y el Jueves 15 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Lifestyle Shopping: The Subject of Consumption (en Inglés)"

First Published in 2004. In contemporary shopping sites new modes of subjectivity, inter-personal relationships and models of social totality are being tried on, taken off and displayed in much the same way that one might shop for clothes. These are not the modernist spaces of goal-directed individuals and utopian projects. Rather it is a space of carnivalesque inversions of the present order of things. The multiple masks of the postmodern person who wears many hats in different groups and surroundings form a veritable dramatis personae. In such masks of the individual and the social world may be found a new spatialization and new intuitive perceptions of time and space. This representation of contemporary social life grows out of the work of Henri Lefebvre, Michel Maffesoli, Walter Benjamin and Mikhail Bakhtin. It is an attempt to take seriously the idea that we live in a postmodern consumer culture and to follow through the implications and possibilities of this idea. Cases are drawn from Britain, the United States, Canada, Australia, Japan and Singapore to illustrate the new intersections between people, mass culture and consumption.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes