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portada Lively Experiment: Religious Toleration in America From Roger Williams to the Present (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
358
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781442248724

Lively Experiment: Religious Toleration in America From Roger Williams to the Present (en Inglés)

Libro Nuevo

$ 187.614

$ 234.518

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "Lively Experiment: Religious Toleration in America From Roger Williams to the Present (en Inglés)"

Three hundred and fifty years ago, Roger Williams launched one of the world s first great experiments in religious toleration. Insisting that religion be separated from civil power, he founded Rhode Island, a colony that welcomed people of many faiths. Though stark forms of intolerance persisted, Williams commitments to faith and liberty of conscience came to define the nation and its conception of itself. Through crisp essays that show how Americans demolished old prejudices while inventing new ones, The Lively Experiment offers a comprehensive account of America s boisterous history of interreligious relations."

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El libro está escrito en Inglés.
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