Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Marine Accident Report: Collision of Tankship Eagle Otome with Cargo Vessel Gull Arrow and Subsequent Collision with the Dixie Vengeance Tow S (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
90
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
27.9 x 21.6 x 0.5 cm
Peso
0.23 kg.
ISBN13
9781495342790
Categorías

Marine Accident Report: Collision of Tankship Eagle Otome with Cargo Vessel Gull Arrow and Subsequent Collision with the Dixie Vengeance Tow S (en Inglés)

National Transportation Safety Board (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

Marine Accident Report: Collision of Tankship Eagle Otome with Cargo Vessel Gull Arrow and Subsequent Collision with the Dixie Vengeance Tow S (en Inglés) - National Transportation Safety Board

Libro Nuevo

$ 45.075

$ 56.344

Ahorras: $ 11.269

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 22 de Julio y el Miércoles 31 de Julio.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Marine Accident Report: Collision of Tankship Eagle Otome with Cargo Vessel Gull Arrow and Subsequent Collision with the Dixie Vengeance Tow S (en Inglés)"

This report discusses the January 23, 2010, collision of the tankship Eagle Otome with the general cargo vessel Gull Arrow and the subsequent collision of tank barge Kirby 30406, pushed by towboat Dixie Vengeance, with the Eagle Otome. The accident occurred in the Sabine-Neches Canal in Port Arthur, Texas. The damages that resulted from this accident were $1.5 million to the Eagle Otome, $35,000 to the barge, and $381,000 to the Gull Arrow. No crewmember on board the three vessels was injured. As a result of the accident, an estimated 462,000 gallons of oil spilled into the water, and about 136 Port Arthur residents were temporarily evacuated from the area near the accident scene. Safety issues identified in this accident were pilot oversight, mariner fatigue, waterway safety, and bridge control ergonomics. As a result of the investigation, safety recommendations are issued to the U.S. Coast Guard, the Jefferson and Orange County Board of Pilot Commissioners, the Sabine Pilots Association, the American Pilots' Association, and governors of states and territories in which state and local pilots operate.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes