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portada Marketing for Special and Academic Libraries: A Planning and Best Practices Sourcebook (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
178
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
23.1 x 15.5 x 2.0 cm
Peso
0.44 kg.
ISBN13
9781442262690

Marketing for Special and Academic Libraries: A Planning and Best Practices Sourcebook (en Inglés)

Valerie S. Gordon (Autor) · Patricia C. Higginbottom (Autor) · Rowman & Littlefield Publishers · Tapa Dura

Marketing for Special and Academic Libraries: A Planning and Best Practices Sourcebook (en Inglés) - Gordon, Valerie S. ; Higginbottom, Patricia C.

Libro Nuevo

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Marketing for Special and Academic Libraries: A Planning and Best Practices Sourcebook (en Inglés)"

Here's an easy-to-follow, practical marketing book for academic and special libraries. Written by two practicing librarians who are passionate about communicating with users, the book provides both the inspiration and drive to market your library and practical tips and suggestions on how to do that effectively. Topics covered include: The process of planning a marketing campaign and how some time spent on planning at the outset can help keep you focused and help you determine your level of success. The importance of using brands and brand identity to help you establish your library's brand and market that aggressively to your users and potential users. Brand consistency is stressed here.Marketing tools: Digital publications, Social media, Visual and print marketing materials, Personal interactions Eventsyou can use throughout the year. For each topic, we will talk about best practices, what works, what often doesn't, and we share best concise case studies from all types of academic and special libraries.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

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