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portada memoir: analytical roots of a decision scientist (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.9 x 15.2 x 1.0 cm
Peso
0.25 kg.
ISBN
1461146925
ISBN13
9781461146926
Categorías

memoir: analytical roots of a decision scientist (en Inglés)

Howard Raiffa (Autor) · Createspace Independent Publishing Platform · Tapa Blanda

memoir: analytical roots of a decision scientist (en Inglés) - Raiffa, Howard

Libro Nuevo

$ 37.900

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  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
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Reseña del libro "memoir: analytical roots of a decision scientist (en Inglés)"

Dr. Howard Raiffa is the Frank P. Ramsey Professor (Emeritus of Managerial Economics, a joint chair held by the Business School and the Kennedy School of Government at Harvard University. He is an influential Bayesian decision theorist and a pioneer in the field of decision science. He works in statistical decision theory, game theory, behavioral decision theory, risk analysis, and negotiation analysis. This fascinating autobiography traces Dr. Raiffa's life from his childhood through a prestigious academic career.

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El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

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