Arranco el Invierno conocé nuestras increíbles ofertas y promociones en miles de libro  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Meta-Ethnographic Synthesis in Education: Challenges, Aims and Possibilities (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
136
Encuadernación
Tapa Dura
ISBN13
9781138491199

Meta-Ethnographic Synthesis in Education: Challenges, Aims and Possibilities (en Inglés)

Kakos, Michalis ; Fritzsche, Bettina (Autor) · Routledge · Tapa Dura

Meta-Ethnographic Synthesis in Education: Challenges, Aims and Possibilities (en Inglés) - Kakos, Michalis ; Fritzsche, Bettina

Libro Nuevo

$ 171.418

$ 214.273

Ahorras: $ 42.855

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Meta-Ethnographic Synthesis in Education: Challenges, Aims and Possibilities (en Inglés)"

Calls for "deparochialization of educational research" (Lingard 2006) have directed educational ethnography from the conventional research designs and from the study of single sites and local situations to the study of "the circulation of cultural meanings, objects and identities in diffuse time-spaces" (Marcus 1995: 96). In response to this call and following the already established tradition of use of meta-ethnography in health studies this volume explores the potentials of this method (Noblit & Hare, 1988) to unpick the interconnectedness of different educational sites which have been and are being studied ethnographically. Besides, metaethnographic analyses may also offer a credible response to the lessening of opportunities for original educational ethnographic research at times of limited resources.The volume examines the forms of translocal and transtemporal ethnographic synthesis currently in use by educational ethnographers as well as the challenges and the possibilities that the method offers. It also addresses and attempts to respond to the question if meta-ethnography might be a means to sharpen ethnographers' sensitivity for each other's work and achievements in the past.This book was originally published as a special issue of Ethnography and Education.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes