Compartir
Modern Methods for Business Research (Quantitative Methodology Series) (en Inglés)
Marcoulides George A. (Autor)
·
Psychology Press
· Tapa Blanda
Modern Methods for Business Research (Quantitative Methodology Series) (en Inglés) - Marcoulides George A.
$ 132.202
$ 165.252
Ahorras: $ 33.050
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Reino Unido
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Miércoles 24 de Julio y el
Lunes 05 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Modern Methods for Business Research (Quantitative Methodology Series) (en Inglés)"
This volume introduces the latest popular methods for conducting business research. The goal of each chapter author--a leading authority in a particular subject area--is to provide an understanding of each method with a minimum of mathematical derivations. The chapters are organized within three general interrelated topics--Measurement, Decision Analysis, and Modeling. The chapters on measurement discuss generalizability theory, latent trait and latent class models, and multi-faceted Rasch modeling. The chapters on decision analysis feature applied location theory models, data envelopment analysis, and heuristic search procedures. The chapters on modeling examine exploratory and confirmatory factor analysis, dynamic factor analysis, partial least squares and structural equation modeling, multilevel data analysis, modeling of longitudinal data by latent growth curve methods and structures, and configural models of longitudinal categorical data.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.