Compartir
Not sure you know how to manage your complaints;-) (en Inglés)
Wadi Elmansour
(Autor)
·
Our Knowledge Publishing
· Tapa Blanda
Not sure you know how to manage your complaints;-) (en Inglés) - Elmansour, Wadi
$ 120.913
$ 151.141
Ahorras: $ 30.228
Elige la lista en la que quieres agregar tu producto o crea una nueva lista
✓ Producto agregado correctamente a la lista de deseos.
Ir a Mis Listas
Origen: Estados Unidos
(Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el
Lunes 05 de Agosto y el
Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.
Reseña del libro "Not sure you know how to manage your complaints;-) (en Inglés)"
Companies that want to succeed see complaints as an opportunity. They set up a complaints management system worthy of quality companies. Inspired by existing standards (ISO 10002:2014, in this case), they are adding their own fingerprints to personalise the relationship with their customers. In addition to procedures, these fingerprints will relate in particular to personnel and communication. The main purpose of this report will therefore be to take a detailed look at the recommendations of the quality approach. More specifically, the ISO 10002:2014 standard. To focus in particular on those concerning communication and human resources. Then compare them with the realities of the HP complaints department.
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
- 0% (0)
Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.
✓ Producto agregado correctamente al carro, Ir a Pagar.