¡Vacaciones de Invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Preserving corporate reputation through response strategy and communication channel. An experimental study towards a crisis scenario (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Idioma
Inglés
N° páginas
26
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 0.2 cm
Peso
0.05 kg.
ISBN13
9783346464293

Preserving corporate reputation through response strategy and communication channel. An experimental study towards a crisis scenario (en Inglés)

Julien Brühl (Autor) · Grin Verlag · Tapa Blanda

Preserving corporate reputation through response strategy and communication channel. An experimental study towards a crisis scenario (en Inglés) - Brühl, Julien

Libro Nuevo

$ 71.553

$ 89.442

Ahorras: $ 17.888

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Lunes 05 de Agosto y el Miércoles 14 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Preserving corporate reputation through response strategy and communication channel. An experimental study towards a crisis scenario (en Inglés)"

Scientific Study from the year 2021 in the subject Communications - Miscellaneous, grade: passed, University of Amsterdam, language: English, abstract: Since Schultz et al. discovered that "the medium had an effect on the organisational reputation", our study grasps upon these aspects by analysing the perception of varying messages through a social media site and a press release. Here, "electronic word of mouth communications, which are able to reach a vast number of people in a short period of time" might be relevant. Crises threaten the organisation's attractiveness and trustworthiness. Consequently, a solution is to prevent worse, with respect towards the manifold stakeholders. This spring, when COVID-19 peaked, Bottega Veneta decided to have a fashion show at a club in Berlin. Thus, celebrities were invited and even had a party afterwards. However, the label denied commenting on the accusations of acting unethically. This example illustrates one of the few existing crisis response strategies, namely the denial strategy. Also, the communication channel is an essential aspect.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes