Buscadays Hasta 40% en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Professional Collaboration With Purpose: Teacher Learning Towards Equitable and Excellent Schools (Routledge Leading Change Series) (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2018
Idioma
Inglés
N° páginas
136
Encuadernación
Tapa Blanda
ISBN13
9780815348818
N° edición
1

Professional Collaboration With Purpose: Teacher Learning Towards Equitable and Excellent Schools (Routledge Leading Change Series) (en Inglés)

Amanda Datnow; Vicki Park (Autor) · Routledge · Tapa Blanda

Professional Collaboration With Purpose: Teacher Learning Towards Equitable and Excellent Schools (Routledge Leading Change Series) (en Inglés) - Amanda Datnow; Vicki Park

Libro Nuevo

$ 39.483

$ 65.805

Ahorras: $ 26.322

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 31 de Julio y el Lunes 12 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Professional Collaboration With Purpose: Teacher Learning Towards Equitable and Excellent Schools (Routledge Leading Change Series) (en Inglés)"

Building on both cutting-edge research and professional learning practice, Amanda Datnow and Vicki Park explore how professional collaboration can support deeper learning for students and teachers alike. While many schools and systems support teacher collaboration, they often fall short of their intended goals of improving teaching and learning. This book provides concrete guidance for creating the conditions for collaboration in which teachers are moved toward―rather than repelled―by joint work. The authors explore how collaborative settings can provide a space for working through the inevitable challenges that accompany the changing nature of teaching in the age of accountability and show the motivation, inspiration, and energy that teachers personally--and collectively--gain from collaborating to improve student learning. Ultimately, they show how teacher empowerment towards working together builds equitable and excellent learning environments.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes