Buscadays Hasta 40% en libros importados  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Restorative Justice in the Classroom: Liberating Students' Voices Through Relational Pedagogy (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Idioma
Inglés
N° páginas
292
Encuadernación
Tapa Dura
Dimensiones
21.0 x 14.8 x 1.9 cm
Peso
0.53 kg.
ISBN13
9783031165894

Restorative Justice in the Classroom: Liberating Students' Voices Through Relational Pedagogy (en Inglés)

Parker-Shandal, Crystena A. H. (Autor) · Palgrave MacMillan · Tapa Dura

Restorative Justice in the Classroom: Liberating Students' Voices Through Relational Pedagogy (en Inglés) - Parker-Shandal, Crystena A. H.

Libro Nuevo

$ 194.145

$ 323.575

Ahorras: $ 129.430

40% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Miércoles 24 de Julio y el Viernes 02 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Restorative Justice in the Classroom: Liberating Students' Voices Through Relational Pedagogy (en Inglés)"

This book focuses on how teachers can transmit and practice values through classroom circles that attend to and empower all students' voices. A growing number of teachers are using relational pedagogy, drawing on Indigenous circle practice, as a pedagogical tool. Done well, circles can build and sustain dialogue and peaceful relations. Done poorly, circles reflect and reinforce relations of power, which, if disregarded, can be damaging for participants whose voices are silenced or not sufficiently heard. Parker-Shandal's consideration of teachers' professional learning and training in restorative justice in education focuses on ethnographic, classroom-based research in diverse urban elementary schools. Her data include observations of classrooms, teacher surveys, and interviews with students, teachers, and principals. The book provides a detailed account of the lived experience of students and teachers as they engage with and experience the transformative power of constructive dialogue about conflicts embedded in curriculum subject matter through restorative justice pedagogies.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Dura.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes