¡Vacaciones de Invierno Kids! hasta 10% dcto  Ver más

menú

0
  • argentina
  • chile
  • colombia
  • españa
  • méxico
  • perú
  • estados unidos
  • internacional
portada Rethinking Grading: Meaningful Assessment For Standards-based Learning (en Inglés)
Formato
Libro Físico
Editorial
Año
2015
Idioma
Inglés
N° páginas
131
Encuadernación
Tapa Blanda
Dimensiones
22.6 x 15.0 x 1.0 cm
Peso
0.16 kg.
ISBN13
9781416620495

Rethinking Grading: Meaningful Assessment For Standards-based Learning (en Inglés)

Cathy Vatterott (Autor) · ASCD · Tapa Blanda

Rethinking Grading: Meaningful Assessment For Standards-based Learning (en Inglés) - Vatterott, Cathy

Libro Nuevo

$ 51.414

$ 64.268

Ahorras: $ 12.854

20% descuento
  • Estado: Nuevo
Origen: Estados Unidos (Costos de importación incluídos en el precio)
Se enviará desde nuestra bodega entre el Viernes 02 de Agosto y el Martes 13 de Agosto.
Lo recibirás en cualquier lugar de Argentina entre 1 y 3 días hábiles luego del envío.

Reseña del libro "Rethinking Grading: Meaningful Assessment For Standards-based Learning (en Inglés)"

Grading systems often reward on-time task completion and penalize disorganization and bad behavior. Despite our best intentions, grades seem to reflect student compliance more than student learning and engagement. In the process, we inadvertently subvert the learning process. After careful research and years of experiences with grading as a teacher and a parent, Cathy Vatterott examines and debunks traditional practices and policies of grading in K-12 schools. She offers a new paradigm for standards-based grading that focuses on student mastery of content and gives concrete examples from elementary, middle, and high schools. Rethinking Grading will show all educators how standards-based grading can authentically reflect student progress and learning--and significantly improve both teaching and learning. Cathy Vatterott is an education professor and researcher at the University of Missouri-St. Louis, a former middle school teacher and principal, and a parent of a college graduate. She has learned from her workshops that "grading continues to be the most contentious part . . . conjuring up the most intense emotions and heated disagreements." Vatterott is also the author of the book Rethinking Homework: Best Practices That Support Diverse Needs.

Opiniones del libro

Ver más opiniones de clientes
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)
  • 0% (0)

Preguntas frecuentes sobre el libro

Todos los libros de nuestro catálogo son Originales.
El libro está escrito en Inglés.
La encuadernación de esta edición es Tapa Blanda.

Preguntas y respuestas sobre el libro

¿Tienes una pregunta sobre el libro? Inicia sesión para poder agregar tu propia pregunta.

Opiniones sobre Buscalibre

Ver más opiniones de clientes